Scroll Top
Livrare și Transport

Magazinul nostru livrează prompt, către toți clienții noștri în toată țara, cu ajutorul curieratului rapid sau cu ajutorul servicului de curierat din cadrul Poștei Române.

Livrări produse în toată România
Livrare în Brașov și periferie:
Prin curier rapid contra unei taxe care se comunică telefonic, în interval de 24/48 ore din momentul confirmării telefonice.

Livrare în țară:
1. Prin curierat rapid contra unei taxe unice care se comunică telefonic, în interval de aproximativ 24/48 ore din momentul confirmării telefonice.

2. Prin Poșta Română contra unei taxe care vă va fi transmisă telefonic. Este de preferat să ridicați coletul în maxim două zile lucrătoare de la avizare pentru a evita plata taxei de magazinaj percepută de Poșta Română pentru fiecare zi de întârziere.
Nu se fac livrări sâmbăta, duminica precum și în zilele de sărbători legale.

Magazinul nostru face livrări numai in România, dar în circumstanțe speciale suntem deschiși la discuții cu clienții noștri. La sosirea comenzii cu/prin curier să aveți suma fixă, deoarece există posibilitatea ca acesta (curierul) să nu dețină suma necesara pentru rest.

Informații utile referitoare la livrări

Valoarea comenzii nu include taxele de transport/livrare. Magazinul nostru este un magazin virtual de prezentare si desfacere, iar livrarea produselor se face numai prin curierat sau Poșta Română! Nu se fac livrări prin alte firme de curierat decât cele pe care le prezentăm pe site-ul nostru.

Comanda se consideră finalizată doar după confirmarea telefonică. În caz contrar aceasta va fi anulată. Daca nu ați fost contactat/ă telefonic în maxim 2 zile lucrătoare pentru confirmarea comenzii, vă rugăm sa ne contactați folosind numerele de telefon puse la dispoziția dumneavoastră prin intermediul site-ului nostru, deoarece este posibil ca aceasta (comanda) să nu fi fost corect plasată.

Comenzile ale căror date de livrare sunt incomplete sau greșite (ex: nume, prenume, adresă, număr de telefon, adresă e-mail) precum și cele neconfirmate telefonic în maxim 2 zile (telefon închis, telefonul aparține altei persoane) nu vor fi luate în considerare și vor fi anulate automat. Echipa noastră își rezervă dreptul de a cere plata în avans a comenzilor considerate ”cu risc” sau suspicioase.

Neridicarea coletului va atrage după sine blocarea oricăror livrari ulterioare spre adresa dumneavoastră. Din păcate, suntem obligați să acționăm în acest fel, pentru a putea asigura o activitate cât mai completă și servicii cât mai competente către clienții noștri. Vă mulțumim pentru înțelegere!

Echipa noastră lucrează constant la actualizarea cât mai rapidă a siteului, dar exista posibilitatea ca unele produse sa nu fie disponibile în momentul în care sunteți dumneavoastră pe site. Pozele și culorile prezentate pe site pot diferi față de produsele livrate, însă fără a le afecta utilitatea și funcționalitatea.